awokpenyu

@ awokpenyu.photography (JM0584257-H)

Revolusi di..awokpenyu.com


tinggal lagi 4 jam ;)..
Damn..the clock just past 11.00pm. and we still on 9th October. my eyes getting itchy and i cant stop yawning...whoaaaahhh..so to spoil the mood here goes.
So what about "revolusi" anyway? below are the thing that i wish and would like to do to strengthen my blog in terms of content primarily and increase my blog reader. hoh!

Here we Go!!
1 - i will upload more photo during each of my posting since a lot of out there didn't know how to browse using flickr. not i lazy before but im just concerning on the limited space given by blogger lah.

2 - i will write more in Bahasa. Oh lupa..bermula sekarang kerana pasaran sasaran saya adalah didalam negara. Namun sedikit sebanyak artikel masih lagi ditulis in English you knoee... ;)

3 - pelan 2 tahun adalah meningkatkan jumlah pengunjung kepada 10,000 20,000 orang dan >1000 pengikut dengan menjalankan dan menganjurkan pelbagai aktiviti dan promosi yang lebih agresif.

4 - meningkatkan daya saing jurugambar sampingan dalam dunia fotografi dengan member servis yang bagus dan kualiti yang terbaekkk..

Ini adalah perancangannya. Segala terdaya akan dilakukan dan selebihnya terserah kepada yang Maha Esa. Apa yang penting kita berusaha...Chiiiokk!!!

Wallahu'allambissowab.