awokpenyu

@ awokpenyu.photography (JM0584257-H)

2012 MRC

yeeehaaa... 
http://www.smileycodes.info
Malaysian Rally Championship kembali pada 2012 lagi. Acara berlangsung 13-15 July yang lalu. Tahun ini bermula pada tempat yg sama di Angsana dan di teruskan di sekitar Ladang Tai Tak, Kota Tinggi.
Bagi kenbanyakkan komeraman tegar ini adalah acara yang di tunggu. Walaupun tak berbayar tp "thrill" dia membuatkan ramai yang turun untuk shooting!!!

Emm..tapi tahun ni aku lemau sikit lorr..hahaha. Entah lah. tak se-xcited seperti dulu. Tapi mengingatkan kembali ke"best"san menge"shot" rally, aku pegi juga. Memang tidak menghampakan. Pengalaman yg akan aku tagih lagi utk 2013 !! sudah mesti !!

DYN_5533

Tgk gambar kawan2, rasa tak best pulak gamba aku. hahaha...tak pe...tahun depan akan aku cari gamba yang best. InsyaAllah, dipanjangkan umur, di murah kan rezeki, aku akan turun lagi utk Rally !!!

DYN_5572 DYN_5599 DYN_5583

Masing-masing ada cara, ideologi, teknik persembahan yang nak disampaikan. Aku agak lama berkomera, tp mindset nk background clean, bersih, gamba sharp buat aku stick pada teknik lama. hahaha...oldskool yg xbleh belah. cam shoot wedding plak. nasib tak setup flash. hehehe...

DYN_5610

Apa pun terima kasih pada rakan2 yang sudi teman dalam kebun. (aku kalau tak bertaman malas nk pegi, sbb bosan duk sorang2. hahahaha....)

Adiyoss