awokpenyu

@ awokpenyu.photography (JM0584257-H)

Apa nak buat?

Hooohaaa
Time - time bosan duk umah apa nak buat eh?
http://www.smileycodes.info
ooeee..senang je. Kan ada komera. Alang-alang xde benda nak buat, asahlah bakat bersama anak-anak.  Haaa..maka oleh yang demikian, jadilah hasil berikut..ehehe..
DYN_6194 DYN_6196 Bukan apa..dah ada model free, kita utilize sepenuhnya idea yang ada di kepala. ehehe.. Tapi tidak lah se-extreme mana. Mereka pun rela. hehe . Boleh blaja timing, lighting pada situasi susah etc.. alasan utk menjustifikasikan tindakan. hahaha...

Tapi tak lah semua aksi-aksi "teruk". ada lagi aksi-aksi yg santai dan bersahaja. Gambar yang melihatkan kemesraan adik-beradik ni. Pepatah ada mengatakan, sekeping gambar boleh menceritakan seribu cerita. Tapi dalam kes budak berdua ni jauh panggang dari api. ahahaha..

DSC_2162 DSC_2164 Nampak mcm mesra..kan? boleh lah... tapi selalu je si-abang selalu buli adik. Kesian adik. Mungkin jeles kot.. biasa la. Dh gaduh2 baik balik. Hoo..
Apa-apa pun semuga hubungan mereka berdua akan kekal akrab sampai bila-bila. Adik-beradik yg bersatu membawa keluarga bahagia. (pepatah baru) ehe..

Susah ooo nk dapat gamba yg ok. 20 keping jadi-lah sekeping. Mereka tak fokus dalam bidang peragaan. ehe.
DYN_6697 
Any how...ada banyak lagi idea-idea dalam kepala nak buat. ehe. Tapi tak sempat. Hanya menuggu masa dan ketika. See ya later !
Kids banner